Cayma İptal ve İade Koşulları
Cayma İptal ve İade Koşulları
TÜKETİCİ HAKLARI – CAYMA – İPTAL İADE KOÅžULLARI
GENEL:
Kullanmakta olduÄŸunuz uygulama üzerinden elektronik ortamda sipariÅŸ verdiÄŸiniz takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleÅŸmesini kabul etmiÅŸ sayılırsınız.
Alıcılar, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli SözleÅŸmeler YönetmeliÄŸi (RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diÄŸer yasalara tabidir.
ALICININ ÜRÜNÜ KONTROL ETME YÜKÜMLÜLÜÄžÜ:
Alıcı, sözleÅŸme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; bozuk, ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo ÅŸirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve saÄŸlam olduÄŸu kabul edilecektir.
CAYMA HAKKI:
Mesafeli SözleÅŸmeler YönetmeliÄŸi’nin 15/1(c) maddesi gereÄŸi çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine iliÅŸkin sözleÅŸmelerde cayma hakkı uygulanmaz.
Ürünler bozulabilir mallar olduÄŸundan ve KAPTIN KAPTIN'nin konsepti yiyecek ve diÄŸer ürünlerin israfını önlemek olduÄŸundan, MüÅŸteri Rezervasyon SipariÅŸini yalnızca kararlaÅŸtırılan Teslim Alma saatinin baÅŸlangıcından bir saat öncesine kadar iptal edebilir.
İptal hakkını kullanma kararı, MüÅŸteri tarafından Platformdaki ÅŸikayet baÄŸlantısı aracılığıyla KAPTIN KAPTIN'ye iletilecektir. MüÅŸteri, Rezervasyon sipariÅŸini yukarıda belirtilen haklar dışında iptal ederse, MüÅŸteri geri ödeme hakkına sahip olmayacaktır.
SipariÅŸin belirtilen saat aralığında kullanıcı tarafından teslim alınmaması halinde Üye İşyeri, ürünün bozulma riski ya da iÅŸletmesel sebeplerle teslimden kaçınabileceÄŸi gibi sipariÅŸ bedeli kullanıcıya iade edilmeyecektir.
KAPTIN KAPTIN'ın konsepti, gıda ve diÄŸer ürünlerin israfını önlemektir ve bu nedenle, Üye İşyeri de fazla Ürün yoksa, Üye İşyeri, kararlaÅŸtırılan Teslim Alma zamanının baÅŸlamasından bir saat öncesine kadar SipariÅŸini iptal edebilir. Bu durumda, MüÅŸteri, KAPTIN KAPTIN'a saÄŸlanan iletiÅŸim bilgilerinin doÄŸru olması ve MüÅŸterinin bu tür bildirimleri almayı kabul etmesi koÅŸuluyla, KAPTIN KAPTIN'dan veya Üye İşyerinden e-posta ve/veya SMS/veya Platformdan bir bildirim yoluyla bir iptal bildirimi alacaktır.
ÖNGÖRÜLEMEYEN SEBEPLERLE ÜRÜN SÜRESİNDE TESLİM EDİLEMEZ İSE:
Satıcı’nın öngöremeyeceÄŸi mücbir sebepler oluÅŸursa ve ürün süresinde teslim edilemez ise, durum Alıcı’ya bildirilir. Alıcı, sipariÅŸin iptalini, ürünün benzeri ile deÄŸiÅŸtirilmesini veya engel ortadan kalkana dek teslimatın ertelenmesini talep edebilir. Alıcı sipariÅŸi iptal ederse; ödemeyi nakit ile yapmış ise iptalinden itibaren 14 gün içinde kendisine nakden bu ücret ödenir. Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, bu iptalden itibaren yine 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir, ancak bankanın alıcının hesabına 2-3 hafta içerisinde aktarması olasıdır.
CAYMA HAKKI BİLDİRİMİ YAPILACAK İLETİŞİM BİLGİLERİ:
İptal hakkını kullanma kararı, MüÅŸteri tarafından Platformdaki ÅŸikayet baÄŸlantısı aracılığıyla KAPTIN KAPTIN'a iletilecektir.
CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER:
Mesafeli SözleÅŸmeler YönetmeliÄŸi’nin 15/1(c) maddesi gereÄŸi çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine iliÅŸkin sözleÅŸmelerde cayma hakkı uygulanmaz.
ALICI’nın isteÄŸi veya açıkça kiÅŸisel ihtiyaçları doÄŸrultusunda hazırlanan ve geri gönderilmeye müsait olmayan, iç giyim alt parçaları, mayo ve bikini altları, makyaj malzemeleri, tek kullanımlık ürünler, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar, ALICI’ya teslim edilmesinin ardından ALICI tarafından ambalajı açıldığı takdirde iade edilmesi saÄŸlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler, teslim edildikten sonra baÅŸka ürünlerle karışan ve doÄŸası gereÄŸi ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler, Abonelik sözleÅŸmesi kapsamında saÄŸlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlara iliÅŸkin mallar, Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallar, ile ses veya görüntü kayıtlarının, kitap, dijital içerik, yazılım programlarının, veri kaydedebilme ve veri depolama cihazlarının, bilgisayar sarf malzemelerinin, ambalajının ALICI tarafından açılmış olması halinde iadesi Yönetmelik gereÄŸi mümkün deÄŸildir. Ayrıca Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına baÅŸlanan hizmetlere iliÅŸkin cayma hakkının kullanılması da Yönetmelik gereÄŸi mümkün deÄŸildir.
Kozmetik ve kiÅŸisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuÅŸ, ÅŸerit vb.) iade edilebilmesi için ambalajlarının açılmamış, denenmemiÅŸ, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları gerekir.
YETKİLİ MAHKEMELER
ALICI, uyuÅŸmazlık konusundaki baÅŸvurularını Tüketici Mahkemesine veya Tüketici Hakem Heyetine yapabilecektir .
Firma Ünvanı: AyÅŸe Secde Gençler
Adres: Yıldız Kule İş Merkezi No:106 İç Kapı No:90 Çankaya/ Ankara
E-posta: info@kaptınkaptın.com
Tel: 0312 495 13 64



